1. tammikuuta 2010

Tekele


Tässäpä nyt sit lopullinen tulos niistä lapasista..
tein nuo " tähdet" neulahuovutuksella..
oon tässä miettiny et voisko nuo vielä heittää kerran koneeseen
niin tuliskohan tuosta "tähestä" sit paremman näkönen..
vai miten sille kävis..? pitää kokeilla seuraavalla lapasella..tai sit oon kyl
miettiny sitäki et jos neulahuovuttas ennen ennenku laittaa koneeseen niin minkä näköne siitä sit tulis..tai et yrittäs väsätä tuon kuvion jo sillon
ku tuota lapasta kutoo..

Oli pakko hakee kaupasta muutama kerä huopasta lisää et ois jotain tekemistä näinä joulun pyhinä.. ja nyt oonki sit taas neulomassa lämmittimiä :) niistäkin kuvat sitten kun saan valmiiksi..ajattelin vaan kokeilla toista pesukonetta jos sillä ois vaikutusta lopputulokseen..kun nuo aikasemmat huovutetut lapaset jäi niin ihmeen rakeiseksi..ehkä alan taipua hatuvaisen puolelle enempi kun se taas huopuu niin kauniiksi ja tasaiseki kuin tuo huopanen..



















Ai nih..toi toinen paha mikä muhun tarttu hieman ennen joulua on noi 3D kortit..ostin sit pari lehdykkää niitä et siinä onki sit vähäksi aikaa tekemistä...työkaveri yllytti.. :) sain tehtyä joulukortit ja sit mulla on lehdykkä näitä keijuja ja nalle puheja.. yritän tehä nyt kaikki ne kortit eka poisa ennenku ostan niitä lisää..kun näitä mun harrastuksi aina näin tulee ja menee niin ei voi tietää kuinka kauvan tämäki villitys on päällä ja sit menis vaa taas rahat hukkaan jos niitä ostelee huvin vuoksi tuonne nurkkiin pyörimään..eli mulla on siis nyt tavallaan kortin osto kielto :)

Ei kommentteja: